zaterdag 17 maart 2012

Een schilderij gekregen


2 dagen in de week werk ik met mensen met een verstandelijke beperking. Ik leid een vilt groep waar wij mooie producten maken en deze verkopen aan winkels en op markten.

Het was vandaag de dag van de verzorging en daarom stond ik samen met een cliĆ«nt, Ludwien, op een open dag in Vlaardingen. Ze heeft mij super goed geholpen door klanten aan te spreken en te vertellen over wat zij allemaal maakt. 

Ik was daarom ook erg verbaasd dat ik een cadeau van haar kreeg, want eigenlijk zou ik haar moeten bedanken voor haar hulp. Ze vond het zo fijn dat ik haar had opgehaald en thuis gebracht dat ze een schilderij heeft gemaakt van mijn konijn.

Helaas leeft Pom niet meer. Na de lunch lopen wij altijd een rondje buiten en komen we langs een boerderijtje waar een heel eigenwijs wit konijntje rond huppelt met zwarte randen om zijn ogen. Hij doet me erg aan Pom denken en zeg dus altijd even dat ik erlangs wil lopen. Ze heeft dit dus goed onthouden. Ik vind het echt geweldig leuk om zoiets te krijgen.

Pom heb ik al vaak vastgelegd in schilderijen en heb haar ook mijn versie laten zien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten