maandag 16 december 2013

Dinovember


Beetje oud nieuws maar wel heel leuk, daarom mag het nog. 2 ouders maakten hun kinderen wijs dat in november, Dinovember, de plastic dino's tot leven kwamen. Elke nacht maakten de dino's van alles mee. Ze aten het fruit op, maakten een vaas en alle eieren kapot, deden spelletjes en ontvoerden zelfs een Turtle.
 
Dit is niet alleen leuk voor de kinderen, want wat zullen die versteld staan maar ook voor de ouders zelf. Ik zie de lol al helemaal voor me, de hele dag bedenken wat ik ze nu weer zal laten doen en dingen knutselen om die 's avonds te gebruiken. Nu het bijna kerst is ... laat de kerststal tot leven komen, wat doen Josef en Maria eigenlijk als je kinderen liggen te slapen? Blijven ze wel braaf in hun stalletje, of willen ze ook wel wat avontuur?

Vind wat inspiratie op de Dinovember Facebook pagina.

1 opmerking:

  1. Ja! Ik heb Dinovember gevolgd via FB, briljant! Als kleine man groter is ga ik ook zo'n projectje proberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen