donderdag 2 oktober 2014

MLNW, Doe mee!


Inmiddels hebben er al veel mensen meegedaan aan mijn actie, maar natuurlijk kan dit altijd meer! Dankzij verschillende andere blogs verspreid mijn actie zich over het net! Heel erg bedankt, Maak Magazine, Liefste Lies, Hamawi, Busy Fingers en Terray!


Er gebeurd zoveel in de wereld en we staan machteloos. We kunnen maar weinig anders doen dan een boodschap de wereld in sturen, Make Love not war.

Bij deze roep ik jou op om mee te doen aan mijn 'Make Love not war actie' om zo veel mogelijk boodschappen de wereld in te sturen. Haak, brei, borduur, loom, punnik, origami, stempel, teken, schilder, knip en plak een hart, voeg de woorden "Make Love not war toe" en mail mij (info@marijnvandersman.nl) jou vierkante vredes wens of plaats deze direct op mijn Facebook

Alle inzendingen zullen op mijn blog, Facebook en Pinterest geplaatst worden zodat ze verspreid kunnen gaan worden. Doe jij ook mee?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten