vrijdag 25 december 2015

SWANTS


Ooit won ik een trui met een HEMA wedstrijd, ik moest een foto plaatsen van mijzelf in een oude trui en als er genoeg op gestemd werd zou een oma een nieuwe trui voor je breien! Ik zat bij de eerste 10 dus ik verheugde mij enorm op die mooie trui van mijn oma met mooie kleuren en 2 herten op de borst. 

Het duurde lang maar toen kwam hij, ik maakte het pakje snel open, en......... De trui leek totaal niet op mijn mooie trui toen ik een jaar of 7 was, ja niet zo raar want mijn oma is niet te overtreffen en ook niet te evenaren. Sorry HEMA oma maar de trui gaat eraan, het wordt een SWANTS! Een sweater pants verzonnen door brei icoon Stephen West. Wil je Stephen eens beter leren kennen? Klik vooral deze video aan want it makes you smile!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten