vrijdag 17 november 2017

Workshop modular origami



Zo halverwege de maand december is het wel even tijd om zen te worden. Zet een avondje alles opzij en kom lekker vouwen om tot rust te komen. 

Modular origami is een vorm van origami waarbij je een aantal blaadjes op dezelfde manier vouwt en deze later tot een bal in elkaar zet. Hoe groter de blaadjes hoe groter je bal. Klein zijn ze erg leuk in je kerstboom en met 3 blaadjes heb je al een vorm in elkaar. Maar je kunt wel door tot 30 voor een mooie puntige bal.



Wil je mee doen, stuur mij dan een mailtje: 
nfo@marijnvandersman.nl dan leer ik je de techniek waar je voorlopig wel mee verder kan!
Woensfag 13 december 19.30 u tot 22.00 u
Prijs: 30,- inc materiaal
Van Alphenstraat 63N, Voorburg
gratis parkeren en eenvoudig te bereiken vanaf station Den Haag, Laan van NOI

1 opmerking:

  1. goede middag Marijn
    Ik ben Elton derby van het Pleysier college, en ik zie dat je goed bent met papiertjes
    zou je hierover een workshop willen geven aan onze leerlingen. Als je geintresseerd bent zou je met mij hierover in gesprek willen gaan????

    BeantwoordenVerwijderen