dinsdag 3 juli 2012

Armbandjes knopen


Op reis kom ik altijd enorm veel materialen tegen die weinig kosten en wegen. De tijd lijkt oneindig en voor je het weet stik je van de dingen die je hebt gemaakt. Daar kwam al snel een oplossing voor want mensen die me bezig zagen wilden dan wel wat van me kopen. 

Ik zat 2 dagen op een boot in Laos, de boot zat vol mensen van over de hele wereld, van BelgiĆ« tot New Zealand, van Ierland tot BraziliĆ«. Er ontstond een hele leuke groep van 18 personen. We zijn meer dan een week met elkaar opgetrokken omdat het zo gezellig was. 18 mensen bij elkaar houden is toch lastig maar we gingen uit elkaar met allemaal een armbandje wat dan toch herinneringen met zich meebrengt.

Op die manier kon ik af en toe een nachtje gratis slapen of ik kocht er weer nieuwe spullen van.


In juni ben ik in Thailand geweest en kwam daar 2 bijzondere mensen tegen. Patricia en Eduardo uit ArgentiniĆ« waren 2 jaar op reis, en om dit allemaal te bekostigen maakten zij de mooiste sieraden. Ik kan dat natuurlijk zeer waarderen dus kocht deze geknoopte armband en ook meteen weer wat klossen van dit speciale draad.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten