dinsdag 4 september 2012

Punniken op de brei ring


Het is nog lekker weer maar voordat het weer minder wordt heb ik mijn punnik verslaving maar weer opgepakt. Van deze wol heb ik al een paar keer wat gemaakt maar nooit was ik tevreden. Inmiddels word ik steeds beter om met de brei loom verschillende steken te maken, dus zo blijf ik lekker bezig. Nu denk ik het te hebben en wordt dit een lekkere brede dubbele sjaal die ik lekker om m'n nek kan wikkelen als het koud is. 

Dit najaar ga ik weer een workshop 'breien zonder naalden' geven bij Knotten. Hier zijn ook de brei ringen te koop. Maar ik heb ze ook al bij HEMA gezien en zelfs bij Euroland en de boeken voordeel. Op internet kun je zoeken op Knifty Knitter. Het is super om te doen, lekker snel, je breid altijd regelmatig en iedereen kan het. Kinderen maar bijvoorbeeld mijn broertje heeft ook een keer tijdens een film ongemerkt de sjaal van zijn vriendin afgemaakt!

3 opmerkingen:

  1. Leuk, ik ga eens kijken bij de hema. Ik maak ze ook wel zelf, zal ik eens posten op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en waar koop je de draad die gekleurde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze wol is van vorig jaar dus niet meer te krijgen. Het is van het merk Lana Grossa die elk jaar met hele mooie wol komt. Een winkel waar ik vaak kom is Knotten in Delft. Succes

      Verwijderen