donderdag 13 december 2012

Kadootjes in de brievenbus


Ik volg het blog van Helmi Coenders al een tijdje. Ze is zo creatief en brengt mij vaak op nieuwe inzichten. Ik bestede laatst aandacht aan haar omdat ze silhouetten verzamelt. Ik zag er ook 1 en plaatste deze op mijn blog (zie hier). Dit vond ze blijkbaar zo leuk dat ik gister ineens een kadootje in mijn brievenbus had! Een hand gemaakte Krabbel kit! Daar kan ik snel mijn ideeën in kwijt als ik iets verzin op straat of waar dan ook!

Ik werd hier echt ontzettend blij van. Iemand die ik niet ken, mij ook volgt en het ontzettend waardeert dat ik het vak net zo belangrijk vind om over te brengen aan kinderen als taal en rekenen! (Dat had ze even mooi verwoord in een begeleidend briefje). Dank je wel!

Dit is ook nog eens het 100ste blog bericht! Wat een feest!

2 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk om zo'n verrassing in je brievenbus te vinden!! Bij kinderen begint alles hé! En creatief zijn helpt je je hele leven. Liefs tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan, ook ik krijg wel eens cadeautjes van bloglezers. In Blogland is dat heel normaal.

    BeantwoordenVerwijderen