woensdag 16 januari 2013

Vilt feestje


Vandaag had ik een kinderfeestje! Met dit weer is het leuk om sneeuwpoppen te maken maar mij vind je toch liever lekker warm binnen met een stel meiden! Omdat ik de jarige ken en zij altijd naar mijn geknoopte armbandjes loert maakte ik er voor haar ook 1. De rest van de meiden kregen natuurlijk ook wat, want feest was het voor iedereen. 

Het was hard werken maar daarom zijn de viltzeepjes extra leuk geworden met al die vrolijke kleuren. Het zeepje kan droog lekker ruiken tussen de sokken of hij gaat weer mega schuimen onder de douche.

Er was nog tijd over dus werden er nog een stel toverballen gemaakt. Altijd spannend en altijd weer super leuk om te kijken wat je erin ziet. We zagen tropische eilanden in zee, een oor, letters en beren met een brede mond!


2 opmerkingen: