woensdag 4 december 2013

PomPon Sint en Piet

 
Pompons maken is zo leuk. Vroeger kon ik daar uren mee bezig zijn. Rondjes van kartonnen geknipt, alle kleuren van de regenboog en op het laatst met mijn pink de draadjes erdoorheen duwen en dan nog met een naald totdat er echt geen draadje meer bij kon, dat werden de mooiste, hoe voller hoe beter!
 
Het is nu 2013 en nu kun je pompon makers kopen zodat je in een mum van tijd al een pompon af hebt (Hema heeft hele handige en bv boekenvoordeel)!
 
Handig dus voor de workshop van vandaag (ik was weer in het Pietenhuis in Den Hoorn, het was weer zo gezellig), Sint en Pieten van pompons. Ik probeerde ook nog het paard maar die heb ik met 3 meiden maar het schaap van Sinterklaas genoemd, want hij lijkt nergens naar.
Sinterklazen waren erg in trek, ze zijn zo grappig, ze zien er een beetje dommig uit namelijk.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten