woensdag 30 januari 2013

Vrijdag 1 feb workshop dekselbeesten


Vrijdag geef ik van 15.30 uur tot 17.00 uur de workshop Dekselbeesten in Den Hoorn. 

Vaak gooien we van alles weg waar je nog een heleboel leuks van kan maken. Ik en een hoop andere mensen spaarden voor mij bergen dopjes en deksels. Met ijzerdraad maak je in deze workshop allemaal dopjes en deksels aan elkaar totdat er een gek beest ontstaat. Wil je gezellig meedoen, ben je 8 jaar of ouder schrijf je dan in via info@kickertje.nl

De workshop vind plaats in het Winter Wonderland op de Beatrixstraat (tegenover Berkhout en de Plus). Deelname kosten zijn € 3,50. 

2 opmerkingen:

  1. Deze heb ik 'gepint' in mijn mapje recycling ideeën. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dank je wel! Ik moet ook maar eens aan de pintrest!

    BeantwoordenVerwijderen