donderdag 16 augustus 2012

Kicks feest!


Ik mocht vandaag met mijn stippenkunst kaarten op het Kicks feest zijn. Kicks is het activiteiten onderdeel van stichting 2 samen en bestaat nu 5 jaar. Ze hadden een groot feest georganiseerd in het Fast-Surfdorp in Scheveningen. Er was van alles te doen, dansen, knutselen, schminken, theater, strandvoetbal en nog veel meer. Het was ontzettend gezellig en ook nog eens super lekker weer.

Er hebben wel 40 kinderen meegedaan aan mijn workshop. De kaart was eerst nog alleen met witte stippen maar al snel kwamen er allemaal kleuren voorbij. Sommige kinderen maakte er een disco kaart van, bij andere ontstonden er robots, bloemen, hartjes en zelfs surfers op zee, we zaten tenslotte in het Surfdorp! De meeste kinderen wilden de kaart naar hun oma sturen, er werden lieve woordjes geschreven, ik denk dat er veel oma's zijn die zeggen 'dit is best wel cool' zoals ik een paar jongetjes heb horen zeggen!


De kaarten zijn ook te koop! Stuur mij een mailtje en ik zorg ervoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten