woensdag 25 april 2012

Bingo


Bingo is weer hartstikke hip! Je kunt natuurlijk een nieuw gelikt spel kopen in een speelgoed winkel maar een tweedehands kopen en deze pimpen is veel leuker. Vorig jaar kocht ik dit spel voor een euro op koninginnedag. 

Het zakje zag er alleen niet meer uit. Ik heb het eraf gehaald en alleen het woord 'Bingo' eruit geknipt. Ik ben gaan zoeken tussen mijn verzameling stofjes en lintjes. Deze koop ik echter ook nooit nieuw, ik loop de kringloop winkels af op zoek naar leuke stofjes, bandjes en lintjes. Het is dan goed betaalbaar en je hebt dingen die je nu niet meer tegen zou komen. Lint koop ik vaak op reis. Het is dan zo goed geprijsd dat ik niet hoef te kiezen hoeveel meter ik wil, nee ik koop meteen een hele rol. 

Na een uurtje werk had ik een super vrolijk Bingo zakje. Leuk voor een (kinder) feestje!

1 opmerking: