dinsdag 3 april 2012

Parijs

Dit weekend was ik in Parijs! Je hebt altijd van die vooroordelen over landen, mensen denken bijvoorbeeld dat wij hier op klompen lopen en wij denken weer dat Fransen de hele dag met een stokbrood onder hun arm lopen. Wij lopen niet op klompen maar de Fransen lopen wel allemaal met een stokbrood onder hun arm. 

Ik heb me vermaakt met heel veel lopen (in de zon), overstappen op heel veel verschillende metro lijnen en hier geëntertaind worden door live Franse muziek, lekker eten, vol verbazing lopen in een heel uitgebreide oude kunst benodigdheden winkel, liggen in het gras, kijken naar de ongelofelijk grote, gedetailleerde en mooie gebouwen, vogeltjes kijken op de beestjes markt en op een beurs voor hedendaagse tekenkunst.

Er waren zoveel kunstenaars te zien, ik pik er even 1 uit waar ik vrolijk van werd. Evah Fan, waarvan 1 schilderijtje hing wat ik echt super schattig vond. Ze blijkt er meerdere in een serie te hebben gemaakt. Degene die daar hing kan ik helaas niet vinden op internet, die was met een klein vosje. 

1 opmerking:

  1. Hoi Marijn,
    Ik heb haar website gekeken en ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt. Wat een leuke tekeningen zeg!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen