donderdag 5 april 2012

Poem Express IV

De posters zijn verstuurd en nu is het dus afwachten of er posters worden genomineerd voor de prijs. 

Ik zou natuurlijk graag alle posters willen laten zien maar dat gaat helaas niet. Daarom heb ik de 2 uitgekozen die er voor mij het meest uitspringen. En toevallig zijn die van de jongste en de oudste!

Mac (5)


Een ridder ging eens op jacht 
en hij kwam een draak tegen 
en hij dacht ik ga hem wel opeten 
en hij ging hem braden in de pan 
en toen dacht hij hij is helemaal te groot 
en toen ging hij hem in de pan hakken


Shakira (11)


Hart gebroken
Als je verliefd ben je blij
Als hij het uit maakt op Valentijn 
ben je iets minder blij
En je wil wraak zo pijn doet je hart
En dat is ook bij mij

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd wat ze er van gaan vinden. Ik vind het in ieder geval fantastische wat je uit die kinderen hebt gehaald.
    tineke

    BeantwoordenVerwijderen