maandag 23 april 2012

Vilten poppetjes


Ik zie iets en denk, "hee daar kan ik wel wat mee". Doppen en deksels vind ik erg fascinerend, je let er meestal niet op maar ze hebben vaak hele mooie kleuren, vormen en materialen. En zo begon mijn verzameling. 

Ik vroeg mensen ze te bewaren en krijg ik af en toe zakken vol spullen die ik weer kan gebruiken. Er zijn zelfs mensen die ik helemaal niet ken en die dingen voor me verzamelen. Een voorbeeld hiervan is de bibliotheek van Nootdorp. Ze bewaren de plastic buisjes van kassa rollen. "Wat doet ze er dan mee?" hoor ik via via. Nou zie hier de benen van het oranje beest! 


2 opmerkingen:

  1. Oh, ik herken me daar helemaal in. Niets mag er weggegooid worden voordat ik het gezien heb. Wat netjes gesorteerd en wat zijn je vilten popjes leuk! Ik ben FAN!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Helmi! Blij te horen dat ik niet de enige ben met verzamel woede!

      Verwijderen